Strict Standards: Non-static method Kurz::get_list() should not be called statically in /home/attackfitness.cz/attackfitness.cz/index.php on line 249

Deprecated: mysql_pconnect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/attackfitness.cz/attackfitness.cz/class-mysql.php on line 102
AttackFitness.cz
Speeding
Telefonní kontakt:
(+420) 731 481142
Podrobnější informace o speedingu:
Charakteristiky lekcí
Jumping®

Intenzivní a zábavná lekce na trampolínách, při které posilujete všechny svalové partie všetně svalů v hlubších vrstvách. Při jumpingu si zlepšíte kondici a funkci kardiovarskulárního systému,  při lekci nezatěžuje klouby. Lekce je doprovázena energickou hudbou, která vám pomůže vydat ze sebe maximum:-))     

Fat burner

Intenzivní hodina, kdy se jízda na kole střídá s posilováním ochabujících svalových skupin, na závěr posilování břišních svalů a strečink.

Classic speeding®

Hodina zaměřená především na jízdu na kole a tedy na spalování tuků a formování dolní poloviny těla. Během lekce se v rychlém sledu střídají různé styly jízdy s různou velikostí zátěže.

 

 

Power speeding®

Velmi intenzivní posilovací lekce zaměřená na zlepšení celkové kondice při jízdě na kole a formování všech svalových partií při posilování.

Total speeding® - 85 minut

Prodloužená (90 minut) velmi intenzivní lekce, jízda na kole cca 50-55 min, následuje posilování. prodloužené spalování tuku.

Speeding extra břicho

Lekce zaměřená na posílení a zpevnění břišních svalů-přímého břišného svalu- horní i spodní části, pánevního dna, šikmých břišních svalů). První polovinu lekce tvoří jízda na kole, po ní následuje intenzivní posilování POUZE břišních svalů-cca 20 minut, lekce je zakončena strečinkem.

Speeding extra body

Lekce zaměřená na intenzivní posilování předem vybrané a vždy jiné svalové partie.Jízda na kole cca 30 minut, poté posilování dané partie,následuje posilování břišních svalů a na závěr strečink.

Interval speeding®

Lekce je zahájena jízdou na kole cca 20 minut, poté následuje posilování vybraných svalových partií a břicha, poté návrat na kolo na cca 10-15 minut, kdy  je již zaručeno spalování tuků. Na závěr strečink.

Total speeding®
Jumping se 13.11. nekoná
Stránky 1 2